دمپایی های ابری رئیس جمهور ایالات متحده پر فروش شد
نوشته شده توسط : alipour

یک عکاس و هنرمند برنا و خلاق با استعمال از توییت های دونالد ترامپ یک کسب و فعالیت مالامال فیض روش انداخته هست . کسب و کاری که از توییت های ترامپ به اضافه تعدادی صندل ابری تشکیل شده هست .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی
: یک عکاس و هنرمند برنا و خلاق با به کار گیری از توییت های دونالد ترامپ یک کسب و کار لبریز سود منش انداخته میباشد . کسب و کاری که از توییت های ترامپ به اضافه یکسری دمپایی ابری تشکیل شده هست .

یک هنرمند و عکاس جوان و 27 ساله در لس آنجلس، از طریق وب سایت خویش مبادرت به فروش صندل هایی می کند که منقش به توییت های دونالد ترامپ هست . توییت هایی که اکثرا جنجالی و گهگاه بی محتوا هستند . این جوان خلق کننده موفق گردیده کل دست ساخته های خود را در یک ماه بفروشد و می گوید اهداف بلند مدتی برای توییت های مدیر جمهور دارد .

دمپایی
ابری های مدیر جمهور ایالات متحده پر فروش شد / ایده خلاقانه ای که از توییتر دونالد ترامپ الهام گرفته است
«موریسون» نام هنری این برنا می‌باشد . وی می گوید از مدت نوجوانی و در زمان دبیرستان علاقه خاصی به عکاسی و کارهای هنری داشته و ایده استفاده از توییت های ترامپ طی سال گذشته و در جریان یک پروژه دیجیتال به ذهنش رسیده می باشد . موریسون در این خصوص می گوید: " کافیست به توییتر دونالد ترامپ خصوصی بزنید تا با بیش از 40 هزار توییت خیره کننده و غریب او رو به رو گردید . نظرات او اکثر وقت ها ضد و نقیض و بی محتواست و اینجانب نیز عملکرد کردم در کارم این بی محتوا بودن را سناریو دهم و ریاکاری وی را برجسته کنم ."

موریسون در ساخت نخستین خویش هزار جفت کفش تابستانی ایجاد و به سرعت نیز در سایت خود فروخت وی می گوید 10 درصد از نتیجه خود را به اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا اهدا کرده میباشد . موریسون سه طرح کفش تابستانی ابری را ، بر مبنا سه گروه متناقض از توییت های ترامپ ساخته میباشد .
برای مثال:
دمپایی
ابری های رئیس جمهور ایالات متحده لبریز فروش شد / ایده خلاقانه ای که از توییتر دونالد ترامپ الهام گرفته است
_ در سال 2013، ترامپ در توییتی به باراک اوباما گفته بود نباید به سوریه حمله کند و در آوریل 2017، ترامپ به سوریه هجوم کرد .

_در ماه نوامبر 2012، ترامپ در توییتر به این نکته اشاره کرد که "الکترال کالج" یک فاجعه برای یک دموکراسی می باشد . دقیقا چهار سال بعد، فقط یکسری روز پس از برد در انتخابات ریاست جمهوری 2016، ترامپ، الکترال دانش گاه را نبوغ واقعی نامید .

مرجع اخبار رسمی

پایگاه خبری و تحلیلی

_در سال 2012، ترامپ توییت زد که براساس گفته های منبعی آگاه، مدرک میلاد اوباما تقلبی میباشد . چهار سال بعد از آن ترامپ از مردم خواست تا گفته های منابع آگاه را اعتقاد نکنند .

موریسون هر جفت دمپایی را با طرح دلخواه کابران به بها حدود 30 دلار آمریکا عرضه کرده میباشد . موریسون می گوید که مردمان از 47 ایالت دمپایی ابری های ترامپ را خریداری کرده اند .

 





:: برچسب‌ها: پایشگر,خبر,تازه ترین اخبار ایران و جهان ,
:: بازدید از این مطلب : 472
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: